2019年6月18日 星期二

2019/6/19 (17m27d)

呀仔又進化左.

琴晚陪訓, 訓到半夜5點幾, 小子突然企起身, 今次係拎住張被仔俾我, 我接住之後, 又拎埋個枕頭仔俾我, 依... 要我抱去大床....

抱左落大床之後, 佢碌來碌去, 碌左幾個字, 都唔訓

咁我問佢係唔係要換片, 換片發現條片都幾濕

換好後, 佢唔要自己既枕頭仔, 要個餔乳枕, 隻手仔有點凍, 我唔理佢, 佢自己就訓啦, 無點搞住我~

第二朝, 我食緊我最愛既 好 黑糖芝麻好丘 貝果, 分D俾佢, 一開始佢拎曬頭唔要... 食到尾, 佢終於肯試下, 試下又食多D, 先係只食包, 後來又食下芝麻.. 係我有驚喜

但我成媽都掛住佢唔知幾時醒, 搞到我起碼三, 四點先訓... 我依加好眼訓

沒有留言:

張貼留言