2019年7月7日 星期日

2019/6/27 (Thur) 18m7d

去假日皇冠食自助晚餐...

呀仔由唔鐘意食聖蘭方包到只食聖蘭方包, 到現在進化到係包就食, 就算有果仁等都唔怕...

以前去去假日皇冠都會肯食下烤南瓜同 蕃薯 (至少今年農曆新年帶佢食都肯食)

今次完全唔肯食, 只係食包, 我覺得包係佢既 comfort food.

連PASCUAL 既純yogurt 佢都OK~ 呢個係5月去旅行前慢慢俾佢試, 佢肯食, 就唔俾佢食GERBER 個D, 因為太甜, 隻隻味都係咁多糖, GERBEB 佢試過 blueberry, peach, strawberry... Banana 我係買左都無俾佢, Nestle 既 kids yogurt (peach) 佢都肯食

Physically, 佢今次去自助餐, 佢學試左玩SEE-SAW, 而且幾 enjoy, 滑梯都唔係好肯玩, 今次識得玩捐山洞~

見到個姐姐丟嘢, 佢又學左, 返屋企又去丟, OMG

2019/7/3 (Wed) 18m13d
老公辭左職後第一次做保健 (歲半保健), 竟然遇上一號風球, 雨時大時細

臨住今次係8點半時段最後一個, 又唔駛工人陪, 又係假, 比平時遲左出門口, 平時可以泊衞生中心後面斜路啲街位, 竟然無曬, 華士古達加馬停車場又無位, 又大雨, 都唔知點比佢地落車先...

終於泊左附近街位...

落大雨行去.... 唉

我成日覺得, 去保健真係浪費時間, 唯一係想知到呀仔既身高體重, 醫生通常例行講兩句, 等就大半個鐘, 睇就幾分鐘...

不過去之前呀仔係屋企要玩個鎊D制, 咁我早幾日又成功引導佢上磅磅下, 都有10.9KG - 11KG, 高度都度過下, 大約81CM, 比上次保健明顯長高了, 手可以輕易係飯枱攞到嘢, 同埋去 playgroup 見到12群個B女 (個女仔一向係生長線50), 高對方1寸, 咁媽我今次保健方心了...

不負所望, 今次身高由25上返50, 體重維持50, 頭圍50), 標準了

回到公司, 慢慢 plot d graph, 先發現呀仔從6個月之後跌岀50, 花了1年時間, 才追回....

其實飲食同以前無咩分別... 分水嶺係5月去完沖繩, 個仔活躍左, 係沖繩, 呀仔試多左野, Agu 豬, 和牛, 三文魚...  回來好以肯食固體左, 不過最重要都係曬多左, 而係準備出發前, 我地每星期六, 日, 放公眾假期都會帶佢去公園... 回來亦是...

係辛苦, 但有回報

2019/7/7 (Sun) 18m17d

呀媽我懶.... 無咩同個仔做記錄

呀仔呢排唔知係邊度學識左發脾氣時尖叫, 好討厭

一攞唔到就喊

成日扭呀婆

去到漁人碼頭個BB展, 又唔肯坐BB車, 要扭呀婆抱, 好煩

成日唔肯坐 highchair 食飯...

單字識多左, 有點少爆發既感覺

我教佢講KISS-SI, 佢就一開口都叫到KIS-S

成日講, 爸爸, 姐姐, 婆婆, 媽媽, OWN OWN (公公)

always 爸爸, 姐姐 (發得最好)

其他字包括:
爺爺, 嫲嫲, 白白, 包包, APP (AP-PLE), 車車

之前被遺棄既平衡車, 依加玩得越來越好, 現在很喜歡玩, 反而我地夜晚食飯就唔肯坐定定食, 要落地, 要去扭呀婆抱...

琴晚見到呀婆食粟米就扭住要, 仲要係呀婆食緊個舊

到[暗]訓覺, 呀婆一入黎, 就喊, 要呀婆陪, 激死我, 惱到我唔想呀婆湊

沒有留言:

張貼留言