2020年8月6日 星期四

Staycation 3 @ JW Marriott (Aug 3 - 5, 2020)

Aug 1 (六) 三號風球, 我真心覺得自己烏鴉口, 打風前跟老公說好像很久沒有颱風了. 怎想到突然除了接著一星期的大雨, 還加上颱風了 (星期五放工前收到消息).. 下星期一就住酒店了.

放工前我還在想, 能否改假?

我的 Staycation 怎麼辦好呀?

Anyway, 既來之則安之.. 房已經訂了, 錢也付了, 問過旅行社, 是不能取消

星期一早下還下著雨...

而我們也只能照執玩水的用品, 希望還有機會去天浪淘園...

好彩, 接近中午, 雨停了... 早上大少還要返蒙特梭利, 接完大少放學, 回家午睡後我們先出發.

一CHECK IN, 趁天氣還好 (只是天陰), 即刻去泳池及天浪淘園.

JW 個泳池好靚, 不過落過雨, 水有點凍.

同個仔玩下游水, 再轉場去天浪淘園近JW 那邊的沙灘

比上次來多了很多人, 可能因為早上天氣關係, 全部都趁下午來玩, 周圍人山人海

呀仔唔要落水, 自顧自地玩沙~

Day 2 
起身第一件事係 check 下天氣, 太好了, 竟然出太陽, 雖然還有些黑雲

但總比之前天氣預告的狀況好

天浪淘園一開就去玩啦~ 今日先挑戰沖浪

個仔好 enjoy~ 太陽唔太曬, 好好玩~

之後再去沖浪隔離個小童玩水區, 上次黎, 呀仔唔肯玩, 唔鐘意D 水射到佢對眼

今次一開始佢只係想去用水桶載水玩沙, 之後因為玩到太g 1 (六) 三號風球, 我真心覺得自己烏鴉口, 打風前跟老公說好像很久沒有颱風了. 怎想到突然除了接著一星期的大雨, 還加上颱風了 (星期五放工前收到消息).. 下星期一就住酒店了.

放工前我還在想, 能否改假?

我的 Staycation 怎麼辦好呀?

Anyway, 既來之則安之.. 房已經訂了, 錢也付了, 問過旅行社, 是不能取消

星期一早下還下著雨...

而我們也只能照執玩水的用品, 希望還有機會去天浪淘園...

好彩, 接近中午, 雨停了... 早上大少還要返蒙特梭利, 接完大少放學, 回家午睡後我們先出發.

一CHECK IN, 趁天氣還好 (只是天陰), 即刻去泳池及天浪淘園.

JW 個泳池好靚, 不過落過雨, 水有點凍.

同個仔玩下游水, 再轉場去天浪淘園近JW 那邊的沙灘

比上次來多了很多人, 可能因為早上天氣關係, 全部都趁下午來玩, 周圍人山人海

呀仔唔要落水, 自顧自地玩沙~

Day 2 
起身第一件事係 check 下天氣, 太好了, 竟然出太陽, 雖然還有些黑雲

但總比之前天氣預告的狀況好

天浪淘園一開就去玩啦~ 今日先挑戰沖浪

個仔好 enjoy~ 太陽唔太曬, 好好玩~

之後再去沖浪隔離個小童玩水區, 上次黎, 呀仔唔肯玩, 唔鐘意D 水射到佢對眼

今次一開始佢只係想去用水桶載水玩沙, 之後因為玩到太忘形, 突然話要去尿尿, 講完已經瀨左係沙到, 佢喊住要換褲, 我同佢講無褲換, 叫佢去水柱沖沖, 下次記得早D同媽媽講要去尿尿, 之後媽媽自己去玩沖浪, 爸爸睇住佢, 我玩完返黎, 佢已經克服左, 仲玩水玩得好開心, 唔怕了.

本來打算約12:00 離開返房, 叫咗幾次都唔肯走, 要玩

下午有人唔肯訓午覺, 差不多5:00 先再落去玩, 老公話佢唔怕水, 就[的]佢去玩漂流, 我以為有水淋落黎, 佢應該唔想再玩, 點知去到上落點, 佢話要再玩, 玩完第二次準備走 (大風, 好似想落雨), 佢都唔肯走, 要再玩, 玩咗3次先走)

上次係唔肯玩嫁~

間房好多制, 佢開/關窗簾, 霧化玻璃窗都玩到好開心~

而且可以睇到月亮同一粒星星(星星只有媽媽見到, 佢訓咗啦)

BTW... 第二晚食 Urban Kitchen, 呀仔食咗2隻雞脾, 同好多蛋糕, 超哂標, 佢非常開心~

食百樂, 佢第一次肯食馬拉糕[紅棗馬拉糕], 食完一舊佢仲想食, 我唔俾佢食啦~ Chau Siu Bao 就點氹都唔肯食

沒有留言:

張貼留言