2020年10月8日 星期四

Staycation 6 @ Mandarin Oriental (MO) (Oct 1 - 2, 2020)

今年國慶中秋有4日連假,工人又連放2日,不如去住下酒店啦~

原本訂左住 Hyatt 個房連 Mezza 9 package,不過後來老公揾到 MO 有個國慶 package包雙人早餐及自助晚餐,就不如住MO。

我自己就好想住 MO,以前去曼谷都未住過,因為幾貴。今次就安排同個仔去雅文湖畔西洋菜食中午,第一次連飯都唔帶。之前呀仔食過,佢都幾鐘意西洋菜既Carbonara,出門口前又俾咗個無花果佢,嘔屎應該無間題。

太感動,完全唔帶食物出街真係輕鬆好多。老公都覺得食物OK。怕呀仔食唔夠菜,叫咗個 kids menu,有蕃茄汁長通粉,青豆粟米,炒蛋,薯條。我以為個仔唔會食長通粉,可能個汁甜甜地,佢好LIKE,食下一倏又一條,令我喜出望外,再加$7 點咗杯蘋果汁,放到最後先繼少繼少俾佢。另外有叫蒜蓉包,Carbonara,烤雞。呀仔最鐘意食蒜蓉包,要限住佢食先得,難得 staycation,就俾佢佷少少薯條啦。PS: 我仲要緊張度早咗出車,去到仲要泊咗車等咗15分鐘先行去間餐廳。

食完大約1:30,去MO。代客泊車,不過因為停車場滿咗,要暫時泊住係車道。不過由泊車嗰刻起,我就對MO 超有好感,佢既 service 真係好好。

其實真係為咗可以睇10.1煙花,我哋原本 package 間房係睇唔到煙花,所以老公決定 upgrade 間房,俾多三佰。不過可以因為做緊 promo ,排隊等 check-in 比較耐,只有2個 counter。我哋間房係911 呀~ 我掛住影,個仔要[禁]鐘,個 staff 就抱起呀仔~ 好貼心。

景房個景真係無敵~ 望住南灣湖同旅遊塔。

趁天氣好,真係想同個仔落泳池。 個仔都好興奮,入到去周圍搞,要捉去訓覺,不過佢一落床,唔夠5分鐘就訓咗。老公話張床係 Sealy Mattress,不過呢個又真係住幾次酒店第一次咁快訓著。

大約4:00 去泳池,不過好大風,唔敢玩太耐,我都覺得D 水有點凍。不過始終天氣唔好,個天比較暗,如果唔係影相位 "I'm Afan" 一定好靚。個仔一D都唔驚水,佢自己游~ 好自在。上水前浸下個 jacuzzi,D 水好暖。 

玩左約40分鐘,上房即刻加幾滴 ginger 浸浴,3個一齊浸,好耐無試過,望住旅遊塔,呢個 moment 無價。

行去 One Central,人都唔多個,好彩只係住一晚,MO 真係無咩好搞。

去酒店2樓餐廳食晚飯,唔。。。 熱盤選擇唔多,唯有等老公返來我出去睇下有咩啱個仔食,都係炒飯意粉咁。

不過,意外地,個仔肯食~ 佢話個豬肉好食,好似係西班牙黑毛豬肉卷,其實D料食得出係靚,只不過太少款。但係點解無飲品及甜品呢?菜只有抄四季豆,搞到我連食芝士既青題子都要攞埋當菜俾個仔。

但睇得出個仔好開心,雖然行商場唔多LIKE,叫佢影燈飾又唔合作,不過食野又幾乖,叫去游水又話唔去游水唔出去要係間房到,落到水又唔肯上水個種囉,心真累,不過間房好舒服~ 

我地約咗婆婆8:45 上房一齊睇煙花,當我同老公抱怨緊個自助餐唔得時,個侍應見我地走就話好快可以去餐廳另外一邊睇煙花,食D甜品先走啦,原來係我地冤枉咗佢,有甜品嫁,個仔見到爸爸攞番黎既甜品第一時間揀咗 chocolate macaroon. 

呀仔怕黑唔准我地息燈睇煙花,要抱住佢睇。

估唔到佢又幾LIKE BBC Ceebies channel 既卡通片~

睇到唔願訓,不過一落床又秒睡,如果係屋企都係咁幾好~

起身去1樓食自助早餐~

呀仔好好胃口,食好多嘢,滿足~

中午係MO 食完飯返屋企,佢真係好鐘意食蛋糕,有人指明要"PINK BLOOM" (earl grey mousse cake) :P

個仔唔扭計真係好得意~

沒有留言:

張貼留言